Regulamin Konkursu „User Day”

  • 1 Postanowienia ogólne
  1. Organizatorem konkursu jest STIGO Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, przy ul. Longinusa Podbipięty 29.
  2. Konkurs jest przeznaczony dla uczestników konferencji User Day online, którzy wyrazili zgodę na udział w konkursie podczas rejestracji.
  3. Konkurs odbywa się w dniach od 13 listopada 2024 do 14 listopada 2024 do godz. 23:59.
  4. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 15 listopada 2024 o godz. 12:00 na profilu Facebook STIGO, a laureaci zostaną poinformowani o wygranej również drogą mailową.
  • 2 Zasady udziału w konkursie
  1. Aby wziąć udział w konkursie, należy: a. Być uczestnikiem konferencji User Day online i wyrazić zgodę na udział w konkursie w procesie rejestracji, b. Być aktywnym użytkownikiem portalu Facebook lub LinkedIn i polubić profil STIGO na jednym z tych portali, c. Wykonać zadanie konkursowe polegające na przesłaniu zdjęcia na adres marketing@stigo.com.pl, na którym pokazane jest wykorzystanie produktów STIGO, takich jak oprogramowanie lub urządzenia.
  2. Zgłoszenia należy przesłać do dnia 14 listopada 2024 do godz. 23:59.
  3. Przesłane zdjęcia mogą być w formie tradycyjnej lub w formie kreatywnego kolażu.
  • 3 Kryteria oceny i wyłonienie zwycięzców
  1. Zgłoszenia będą oceniane pod kątem oryginalności, kreatywności i zgodności z tematyką konkursu.
  2. Wyboru zwycięzców dokona komisja konkursowa powołana przez Organizatora.
  3. Decyzje komisji są ostateczne i niepodważalne.
  • 4 Nagrody
  1. W konkursie przewidziane są następujące nagrody:
    • Nagroda główna: Voucher na dwudniowy pobyt w Krakowie w hotelu PURO, obejmujący dwie kolacje oraz pakiet SPA.
    • Trzy nagrody dodatkowe: Vouchery na zakupy w Empiku o wartości 350 zł.
  2. Zwycięzcy zostaną poinformowani o wygranej drogą mailową na adres podany podczas rejestracji.
  3. Nagrody nie podlegają wymianie na ekwiwalent pieniężny.
  • 5 Postanowienia końcowe
  1. Przesyłając zdjęcie na konkurs, uczestnik wyraża zgodę na jego publiczne wykorzystanie przez Organizatora na potrzeby promocji konkursu i działań marketingowych.
  2. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania konkursu w przypadku zaistnienia przyczyn niezależnych od Organizatora.
  3. Wszelkie pytania i reklamacje dotyczące konkursu należy kierować na adres mailowy: marketing@stigo.com.pl.
Przejdź do góry